
האם כדאי לגבות תשלום מראש על תורים? בעד ונגד
השאלה הזו מטרידה כמעט כל בעל עסק שמתמודד עם ביטולי תורים של הרגע האחרון: האם לדרוש תשלום מראש כדי לוודא שלקוחות יגיעו, או שמא זה
השאלה הזו מטרידה כמעט כל בעל עסק שמתמודד עם ביטולי תורים של הרגע האחרון: האם לדרוש תשלום מראש כדי לוודא שלקוחות יגיעו, או שמא זה
כל בעל עסק שמציע שירותים בתיאום תורים מכיר את התסכול הזה: אתה מחכה ללקוח שנקבע לשעה 10:00, השעה 10:15 ואין לקוח באופק. התור הבא שלך
במציאות שלנו, כשחיילים ולוחמי מילואים חוזרים הביתה אחרי תקופות ארוכות של שירות מילואים, הם זקוקים לתמיכה מקצועית ורגשית. תוכנית עמית, המיזם החדשני של משרד הביטחון
כל פסיכולוג ומטפל מכיר את הדילמה: מצד אחד יש לכם מטופלים קבועים שזקוקים ליציבות ולרציפות טיפולית, ומצד שני מתקשרים אליכם אנשים במצוקה שזקוקים לעזרה דחופה.
כל מספר מנוסה יודע שלא כל לקוח נוצר שווה. יש כאלה שמגיעים בדיוק בזמן, יש כאלה שמבטלים ברגע האחרון, ויש כאלה שמתקשרים כל יום בשבוע
הטיפול הסתיים, הלקוח יצא מרוצה, ואתם כבר חושבים על הלקוח הבא. אבל רגע – האם כדאי לשלוח הודעה לאחר התור? התשובה עשויה להפתיע אתכם. רוב
ביטולי תורים של הרגע האחרון הם לא רק מעצבנים – הם יכולים לפגוע קשה ברווחיות העסק שלכם. אבל הסיבות לתופעה הזו עשויות להפתיע אתכם. אם
אם את עובדת בתחום הקוסמטיקה, את בטח מכירה את התחושה המתסכלת הזאת: מישהי מגיעה לטיפול, יוצאת מרוצה ומשבחת – ואז פשוט נעלמת. למה זה קורה?
פתיחת מספרה היא חלום עבור רבים שאוהבים עיצוב שיער, עבודה עם לקוחות ויצירתיות. אבל מה שנראה פשוט בעבודה עצמה הופך למורכב יותר כשרוצים להקים עסק
כולנו מכירים את התחושה הזו – העצבנות הגוברת כשאנחנו עומדים בתור למספרה, מחכים לפגישה עם הרופא, או ממתינים שהקוסמטיקאית תתפנה. אבל למה בעצם התחושה של
דף הבית | בלוג | מדיניות פרטיות | מפת אתר | שאלות נפוצות
עקבו אחרינו
הורדת האפליקציה שלנו
עקבו אחרינו
אנחנו בוואצאפ!